香港兩棲及爬蟲協會 論壇

 找回密碼
 我要註冊
搜索
樓主: Alexwong2012

隻錶又壞左   [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 11:03:26 AM |顯示全部樓層
Alexwong2012 發表於 2012-9-6 05:46 PM
重有果位高手成日話乜牌子衣樣唔得果樣唔得,又話人是民間廠仔,
他根本唔識應用人家的器材,就係度風人風語, ...

傻人的傻話.

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 11:04:37 AM |顯示全部樓層
Alexwong2012 發表於 2012-9-6 05:54 PM
有啲野好唔明,果位高手如果真係咁有枓,點解唔去zoomed等等做工程師改善啲器材,益吓班龜友做福人羣.
再唔係 ...

低級的幻想.

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

發表於 2012-9-7 11:42:51 AM |顯示全部樓層
waiman 發表於 2012-9-7 02:45 AM
呢D叫真正的賊在叫捉賊.  
從頭開始看看本篇樓主, 就知什麼是不能以事論事而惡言相向了. {:1_36: ...

(睇到你的自我幻想和自我安慰的劣根性了.
你在承認幻想及示範幻想和自我安慰了.
小人心總常戚戚的.
哈哈...... 又情難自禁的顯露出,需要靠幻想來自我安慰的心態了.
不离幻想與自我安慰.
又係幻想之話. 而且是用一種比較愚笨的方式去幻想.)

睇到他的講話,每一句都話人幻想,就知他內心係幾自我又自卑,
現實中又得不到別人的認同,只能在論壇做燈神,受萬民敬仰,從而肯定自已全在的價值。
網上世界實在太多這種人,可憐又可悲!
你又會講(不离幻想與自我安慰.)

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 12:05:02 PM |顯示全部樓層
ywwalex 發表於 2012-9-6 10:42 PM
(睇到你的自我幻想和自我安慰的劣根性了.
你在承認幻想及示範幻想和自我安慰了.
小人心總常戚戚的.

哈哈......一個在用自我幻想來自我安慰以苦偽樂的, 在說等一下你又會指出我在以幻想來自我安慰了.

使用道具 舉報

Rank: 4

發表於 2012-9-7 12:12:45 PM |顯示全部樓層
本帖最後由 叮叮噹噹 於 2012-9-7 12:25 PM 編輯

本人想指出在第五列表詢問樓主說到 "今日入隻唔知乜的星龜,連賣給我的人,都說係唔係星龜都冇人知,可能是X-龜.上網找唔到參數養唔到,哎大那那四千銀,明天都係放生吧!!!!!"本人說到 "請小心說話免至發生誤解."樓主並沒有回應,反而跟其他龜友說到 "這位人兄是某人的粉絲來,不需要理會他吧~~~~~"首先本人只認同某人在物理光學認識,並且嘗試用在龜龜身上已經一段時間,暫沒有發生問題,反而樓主不認同某人論據,相反一刀切將本人說成為某人粉絲,如樓主不喜歡本人叮叮噹噹在閣下爬文上出現,本人往後見到樓主0既爬文便封咀吧!   
另外本人不是參加樓主駡戰,我不是師奶.

點評

Alexwong2012  我幾是話過你,我由頭到尾都冇說過叮叮噹噹四個字! 學高人說:不要幻想.  發表於 2012-9-7 02:47:40 PM

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

發表於 2012-9-7 12:26:47 PM |顯示全部樓層
waiman 發表於 2012-9-7 12:05 PM
哈哈......一個在用自我幻想來自我安慰以苦偽樂的, 在說等一下你又會指出我在以幻想來自我安慰了. {:1_36 ...

(一個在用自我幻想來自我安慰以苦偽樂的)
又有新名句,大家要記住啦。

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 12:55:36 PM |顯示全部樓層
ywwalex 發表於 2012-9-6 11:26 PM
(一個在用自我幻想來自我安慰以苦偽樂的)
又有新名句,大家要記住啦。 ...

看到你喜這種低級自娛啦.

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

發表於 2012-9-7 01:47:36 PM |顯示全部樓層
waiman 發表於 2012-9-7 12:55 PM
看到你喜這種低級自娛啦.

(看到你喜這種低級自娛啦.)
又有新名句,大家又要記住啦。

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 01:56:41 PM |顯示全部樓層
ywwalex 發表於 2012-9-7 12:47 AM
(看到你喜這種低級自娛啦.)
又有新名句,大家又要記住啦。

已記住你渴望這種低級自娛的行為特微了.

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

發表於 2012-9-7 02:08:21 PM |顯示全部樓層
waiman 發表於 2012-9-7 01:56 PM
已記住你渴望這種低級自娛的行為特微了.

(已記住你渴望這種低級自娛的行為特微了.)
又有新名句,大家又要記住啦。

已經不想再答佢,只有用這方法處理。

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 02:19:47 PM |顯示全部樓層
ywwalex 發表於 2012-9-7 01:08 AM
(已記住你渴望這種低級自娛的行為特微了.)
又有新名句,大家又要記住啦。

又記住你渴望這種低級自娛的行為特微了.

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

發表於 2012-9-7 02:23:37 PM |顯示全部樓層
waiman 發表於 2012-9-7 02:19 PM
又記住你渴望這種低級自娛的行為特微了.

(又記住你渴望這種低級自娛的行為特微了..)
又有新名句,大家又要記住啦。

已經不想再答佢,只有用這方法處理。

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 02:30:15 PM |顯示全部樓層
ywwalex 發表於 2012-9-7 01:23 AM
(又記住你渴望這種低級自娛的行為特微了..)
又有新名句,大家又要記住啦。
...

亦示渴望這種低級自娛的行為特微.

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

發表於 2012-9-7 02:48:27 PM |顯示全部樓層
waiman 發表於 2012-9-7 02:30 PM
亦示渴望這種低級自娛的行為特微.

(亦示渴望這種低級自娛的行為特微. )
又有新名句,大家又要記住啦。
已經不想再答佢,只有用這方法處理。
從以上幾個post,大家見到waiman狂發帖,就證明我之前講係無錯,
只要你對他不敬,佢就會窮追不捨的針對你。

使用道具 舉報

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2012-9-7 02:49:36 PM |顯示全部樓層
waiman 以前幾好嫁? 仲乜攪到咁呀? 其實一人少句咪算囉, 大家都無益處.

點評

yuenyuen  唔知會長知唔知點解討論變成罵戰已經一個星期都冇人理呢? 而其他貼亦有滲入商業買賣元素又係冇人理呢?  發表於 2012-9-7 10:01:59 PM
yuenyuen  會長係咪認為"waiman以前幾好"而家唔好? 而家攪到咁你waiman既錯? 如果係waiman既錯, 就叫佢收聱啦, 唔駛"一人少句".  發表於 2012-9-7 09:34:11 PM

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 02:54:49 PM |顯示全部樓層
安東尼 發表於 2012-9-7 01:49 AM
waiman 以前幾好嫁? 仲乜攪到咁呀? 其實一人少句咪算囉, 大家都無益處.

我刻意係度教訓一D別有用心既人呀嗎, 同時用佢地來比我屋企人, 用來做學校論文功課提材. 呵呵.

點評

安東尼  我唔係太明你既意思, 不過, 這裡不是用來教訓別人或罵戰的地方, 聲明在先, 如有太多非有關飼養的東西, 有必要時, 我們會刪除貼子.  發表於 2012-9-7 03:03:47 PM

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

發表於 2012-9-7 03:16:20 PM |顯示全部樓層
(刻意教訓)噃!滿口人義道德,其實就爛仔一名,死纏爛打。

如果做學校論文提材,可以叫(如何做一名爛仔),包你博士論文都掂,吾駛做燈神。

我又有嘢做,冇空再覆你,拜拜。

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 03:34:46 PM |顯示全部樓層
本帖最後由 waiman 於 2012-9-7 02:37 AM 編輯
ywwalex 發表於 2012-9-7 02:16 AM
(刻意教訓)噃!滿口人義道德,其實就爛仔一名,死纏爛打。

如果做學校論文提材,可以叫(如何做一名爛仔), ...


示現了弱讀與自我安慰.



使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2012-9-7 03:36:32 PM |顯示全部樓層
本帖最後由 waiman 於 2012-9-7 02:37 AM 編輯
[安東尼:  我唔係太明你既意思, 不過, 這裡不是用來教訓別人或罵戰的地方, 聲明在先, 如有太多非有關飼養的東西, 有必要時, 我們會刪除貼子.  發表於 半小時前


我不反對刪除貼子.
如這裡不是用來教訓別人或罵戰的地方, 就要靠版主們能否控制到以事論事, 而制止不能以事論事, 首先開始發起挑撥的行為.

點評

yuenyuen  版主們潛晒水, 幹事們又唔理. 肯出嚟講公道說話既 又俾人屈俾人圍剿, 你話邊度仲有人敢講野! 呢度已經唔係好似耐之前咁喇! 你都係當睇唔到算啦!  發表於 2012-9-7 09:28:30 PM

使用道具 舉報

Rank: 5Rank: 5

發表於 2012-9-7 06:00:16 PM |顯示全部樓層
安東尼 發表於 2012-9-7 02:49 PM
waiman 以前幾好嫁? 仲乜攪到咁呀? 其實一人少句咪算囉, 大家都無益處.

係既,以前幾好架!Alexwong2012話waiman啲養龜資料無用之前。

補充內容 (2012-9-7 08:27 PM):
因為的確係無用。

點評

turtle168  X 2!!!  發表於 2012-9-7 11:21:46 PM
yuenyuen  我唔覺得無用. 相信亦有人認同我既講法.  發表於 2012-9-7 09:18:04 PM
草龜--蛋散、蛋蛋      櫻桃紅腳--蛋治
西錦--蛋殼

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 我要註冊

手機版|Archiver|香港兩棲及爬蟲協會

GMT+8, 2019-11-12 04:00 AM , Processed in 0.080759 second(s), 10 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部