香港兩棲及爬蟲協會 論壇

 找回密碼
 我要註冊
搜索
樓主: adminadmin

招收 “兩爬之友”   [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

發表於 2010-3-18 01:23:18 AM |顯示全部樓層
回復 14# 巴西龜樂園


    100%支持換龜龜公仔!em186.gif

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2010-3-18 01:25:11 AM |顯示全部樓層
回復 17# 巴西龜樂園


    我覺得隻龜龜ok!em21.gif

使用道具 舉報

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-18 02:36:54 AM |顯示全部樓層
本帖最後由 hunterman 於 2010-3-18 02:38 AM 編輯

哈哈~青蛙都唔係好差啦~個樣幾開心呀~不過如果有得意既"龜龜"就當然仲好啦~

幫到"協會"就姐係可以幫多d龜龜啦~
我做"兩爬之友"既緣故雖然是因為領養"炭仔"返黎~而家我同龜龜都好開心~
因為除了多了一隻龜外,我更多了一班朋友~
我們身處同一個空間,就算不同地方,因為同一個興趣,而相聚~
龜龜就是打破人與人之間的隔膜的一種特別生物呀~
大家快d黎支持下出分力吧~
寵物對主人既感情真係可以永恆不變~
但主人對寵物既感情有多少真係永恆不變~
牠們沒有選擇主人及其生活方式的權利;
但主人有選擇寵物及其生活方式的權利!
牠們都是有生命的~你的決定可以影響寵物既一生!

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

發表於 2010-3-18 05:56:43 AM |顯示全部樓層
“兩爬之友”是香港兩棲及爬蟲協會/香港兩棲及爬行動物保育基金之正式會員,有別於論壇上之“會員”。
本會 ...
admin 發表於 2010-3-17 11:30 PM


有問題!

可以一次過申請幾年嗎?唔駁每年填一次表!em194.gif

之後如更改資料,可否用電郵(例如地址或電話)?em194.gif

為表誠意,已過數了!em113.gif

使用道具 舉報

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-18 07:45:36 AM |顯示全部樓層
可以一次過申請幾年嗎?唔駁每年填一次表!
- 當然可以, 你想幾多年?

之後如更改資料,可否用電郵(例如地址或電話)?
- 可用電郵

為表誠意,已過數了!
- 我代協會多謝你!




有問題!

可以一次過申請幾年嗎?唔駁每年填一次表!

之後如更改資料,可否用電郵(例如地址或電話 ...
myturtle 發表於 2010-3-18 05:56 AM

使用道具 舉報

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-18 10:13:47 AM |顯示全部樓層
我又想做"兩爬之友"
接唔接受15歲的小妹妹em101.gif

使用道具 舉報

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-18 10:20:57 AM |顯示全部樓層
回復 28# kiu_218

梗係接受妳啦!!!歡迎!!!
“兩爬之友”冇年紀限制,
但申請領養動物必須年滿十八歲.
代個會多謝妳. em189.gif

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

發表於 2010-3-18 10:28:09 AM |顯示全部樓層
回復 21# lapcheungchai


幾得意喎, 笑死我啦.
不過......隻隻都玩火

使用道具 舉報

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-18 10:34:09 AM |顯示全部樓層
回復  kiu_218

梗係接受妳啦!!!歡迎!!!
“兩爬之友”冇年紀限制,
但申請領養動物必須年滿十八歲.
代個會 ...
kenis225 發表於 18/3/2010 10:20 AM

咁我又做"兩爬之友"em103.gif

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2010-3-18 11:35:09 AM |顯示全部樓層
系咪一定要比真名o架?
章詠法

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

發表於 2010-3-18 12:38:46 PM |顯示全部樓層
本帖最後由 cheungwingfat 於 2010-3-18 12:59 PM 編輯
我都想claudia 姐 更改登入名字


carmanlui
巴西龜樂園 發表於 2010-3-18 12:36 PM


你讲人个名有无问过人同意呀?

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

發表於 2010-3-18 12:44:34 PM |顯示全部樓層
可以一次過申請幾年嗎?唔駁每年填一次表!
- 當然可以, 你想幾多年?

之後如更改資料,可否用電郵(例如地址或 ...
安東尼 發表於 2010-3-18 07:45



咁我申請兩年期兩爬之友
協會友情鏈接
(始自2007年)---香港龜迷分享會(見HKHERP論壇主頁)

兩爬之友會員號碼:000063(始自2010年)


欣賞完後要回帖,這是禮儀

使用道具 舉報

進階會員

有容乃大,無欲則剛!

Rank: 6Rank: 6

發表於 2010-3-18 12:49:29 PM |顯示全部樓層
咁我申請兩年期兩爬之友
巴西龜樂園 發表於 2010-3-18 12:44 PM



    當妳有一百歲命,行左一半,至少申請50年啦,兩年咁少!!em103.gif
其實幾多年都冇所謂,唔需要專登話比人知架!!em101.gif

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

發表於 2010-3-18 04:14:36 PM |顯示全部樓層
學吓人~~~PUSH!em172.gif

有兩爬之友,~~~~~>(人)
有冇爬爬之友呢?~~~>(龜)em173.gif   

~腸媽”em50.gif”橋~em174.gif

兩爬之友會員可為自己的爬蟲動物申請”爬爬之友”,
每隻年費@XX,
優惠包括:到爬會榮譽獸醫檢查或看病,可享有折扣.
(當然要爬會同獸醫傾妥,雙得益章em102.gif )


不喜勿插...咁深!em187.gif
"臘腸仔"就係我喇!
”忠言未必逆耳,睇你用咩方式去表達啫!"

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

發表於 2010-3-18 04:26:01 PM |顯示全部樓層
學吓人~~~PUSH!

有兩爬之友,~~~~~>(人)
有冇爬爬之友呢?~~~>(龜)em173. ...
lapcheungchai 發表於 2010-3-18 16:14


順便問一問

兩爬之友有冇會員証?

張証會唔會有主人同龜龜的照片?

咁樣構思好得意,主人同龜都是爬協一分子

唔知現實有冇會員証咁呢?

等緊claudia姐寄來申請表
協會友情鏈接
(始自2007年)---香港龜迷分享會(見HKHERP論壇主頁)

兩爬之友會員號碼:000063(始自2010年)


欣賞完後要回帖,這是禮儀

使用道具 舉報

幹事

紫鑽金迷

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-18 09:44:07 PM |顯示全部樓層
本帖最後由 Claudia 於 2010-3-18 09:46 PM 編輯

回復 38# 巴西龜樂園


    兩爬之友有冇會員証?<--有

張証會唔會有主人同龜龜的照片?<--唔會

唔好成日叫我做Claudia姐, 唔該巴姐!


你讲人个名有无问过人同意呀?
cheungwingfat 發表於 2010-3-18 12:38

唔該師兄代問!

使用道具 舉報

幹事

紫鑽金迷

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-18 09:48:16 PM |顯示全部樓層
學吓人~~~PUSH!

有兩爬之友,~~~~~>(人)
有冇爬爬之友呢?~~~>(龜)em173. ...
lapcheungchai 發表於 2010-3-18 16:14



    em186.gif
'爬爬之友'<--腸媽提議唔錯呀! 都可以諗下啵~em173.gif

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

發表於 2010-3-18 11:36:15 PM |顯示全部樓層
回復  巴西龜樂園


    兩爬之友有冇會員証?
Claudia 發表於 2010-3-18 21:44


會員証要貼相片嗎?

如果要貼相片,我會選張同小龜合照0既
協會友情鏈接
(始自2007年)---香港龜迷分享會(見HKHERP論壇主頁)

兩爬之友會員號碼:000063(始自2010年)


欣賞完後要回帖,這是禮儀

使用道具 舉報

幹事

紫鑽金迷

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

發表於 2010-3-19 12:04:52 AM |顯示全部樓層
回復 41# 巴西龜樂園


    會員証要貼相片嗎?<-不用

如果要貼相片,我會選張同小龜合照0既

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

發表於 2010-3-19 01:00:47 AM |顯示全部樓層
請問是否貼1.4元郵票?em108.gif

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 我要註冊

手機版|Archiver|香港兩棲及爬蟲協會

GMT+8, 2019-6-19 08:08 PM , Processed in 0.068455 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部